La directiva de la Fundació de l'Atlètic Balears ha dimitit en bloc
Palma28/08/12 0:00
Tots els membres de la directiva de la Fundació de l'Atlètic Balears han presentat la seva dimissió, segons ha anunciat el periodista d'UH-ABC ràdio, Tomeu Terrasa, qui ha emmarcat com a motiu d'aquesta decisió l'enfrontament obert que existeix amb el president de l'entitat, Fernando Crespí.
També a Illes Balears
- El bar Rincón de Hellín del carrer Aragó de Palma exhibeix una bandera franquista a la seva terrassa
- Rebuig a l’Ironman Mallorca pel «greuge que representa per als residents» i «per l’ús abusiu de les infraestructures públiques»
- Joan Riera: «El procés que va engegar Catalunya no s’ha acabat. La història no s’acaba mai. I la prova és que molts dels fets que varen tenir lloc el 36 i que havíem donat ja per acabats, són ben vius»
- Organitzen una concentració al Palau de Marivent per a denunciar l'ocupació i espoli del Museu Saridakis
- Promouen un boicot a Mercadona: «Ens vol vendre les patates de la colonització, fetes per israelians a terres palestines robades»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.