algo de nubes
  • Màx: 30°
  • Mín: 24°
25°

«Aquesta vegada ens ha tocat 'rebre'»

El tècnic Gregorio Manzano es lamentà pel gol injustament anul·lat per Pérez Burrull a Güiza

El tècnic del Reial Mallorca, Gregorio Manzano, es mostrà contrariat per la primera derrota encaixada pel seu equip aquesta temporada i en responsabilitzà en gran part la greu errada arbitral de Pérez Burrull, qui anul·là un gol vàlid a Dani Güiza en el darrer minut de partit. «Avui "ahir per al lector" ens ha tocat 'rebre'. Ens ha quedat mal gust de boca per la derrota, perquè el gol de Güiza ha estat injustament anul·lat i ha impedit un empat, que hauria estat el resultat més just. En el futbol a vegades s'equivoquen al teu favor i altres en contra, i aquesta vegada ens ha tocat 'rebre' i hem estat víctimes d'una errada després d'haver fet una bona feina. Són jugades ràpides que el jutge de línia determina amb la seva apreciació i que a vegades determinen el resultat. Ja no podem fer res per canviar les coses i a veure si en un futur podem contar que el jutge de línia s'ha equivocat al nostre favor», assegurà Manzano, qui afegí que «quasi sempre les ajudes donen a l'equip més gran i perjudiquen el petit. Tal vegada serà una casualitat. En qualsevol cas no és just carregar les tintes contra els àrbitres perquè desenvolupen una feina molt complicada».

L'entrenador mallorquinista insistí en la mala sort del seu equip i comentà que «ha estat un partit molt igualat i crec que l'empat hauria estat el resultat més just. Avui s'han ajuntat la fam i les ganes de menjar, però s'ha vist un Mallorca que ha plantat cara a un gran equip, però al final ha estat el Vila-real el que ha sumat tres punts de gran valor. Nosaltres hem estat ben plantats en el terreny de joc i hem pogut fer algun gol».

Manzano es mostrà satisfet tant amb el joc de Víctor com amb el d'Arango, com també amb el joc del seu equip, i afirmà que «no ha fallat res i consider que hem jugat bé. S'han enfrontat dos sistemes de joc diferents i ambdós equips hem gaudit d'ocasions per marcar, però l'únic gol ha arribat a pilota aturada».

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.