Es presenta un text inèdit de Climent Garau en el marc de la celebració del seu centenari
Divendres, 13 de desembre, a les 19.30 hores, al teatre municipal Rafel Ramis de Bunyola (plaça Andreu Estarellas), es farà un acte de reconeixement i presentació de l'obra inèdita 'Bunyola anys cinquanta i seixanta: les possibilitats d'una minoria'.
També a Illes Balears
- El conseller d’Educació diu que fa comptes augmentar la segregació del alumnes per raó de llengua, però no aclareix amb quin pressupost
- Un grup de persones amb camisetes verdes es planten davant Prohens per denunciar 'el pacte de la vergonya'
- La Xarxa Educativa es mobilitza contra l'acord PP-Vox: «No toleram aquesta agressió cap a la nostra identitat, cultura i llengua pròpia»
- L’Associació d’Usuaris del Tren denuncia un cas de xenofòbia, actituds incíviques i demana a SFM que actuï
- [VÍDEO] La darrera ‘confessió’ de Jaume Santandreu: el meu epitafi «aquí hi ha un que intentà canviar el món i l’únic que aconseguí és que no el canviassin a ell»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.