Casa Planas participa a la cita anual del grup d’investigació TURICOM, en l'any del centenari del naixement de Josep Planas i Montanyà
Casa Planas participarà el pròxim 19 de setembre al Museu Reina Sofía, a la capital espanyola, Madrid, a la cita anual del grup d’investigació TURICOM, denominat Arte e imaginarios turísticos. En aquesta edició es proposa un estudi que aborda el fenomen de les cartes postals i el seu impacte en la configuració dels temes i estereotips que han donat forma a l’imaginari col·lectiu de geografies, persones i hàbits de consum en la cultura visual contemporània.
També a Illes Balears
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
- Dues diputades de Vox tornen a muntar un espectacle al Parlament i s’insulten entre elles: «gilipollas» i «sinvergüenza»
- La defensa de la llengua de Toni Nadal: «A Mallorca xerram català, no mallorquí»
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.