Sonia Vivas publica 'Cuando vinieron a por mí', un llibre en què explica la seva experiència en la Policia Local de Palma i exposa la necessitat de renovar la institució
La regidora de Justícia Social, Feminisme i LGTIB de l'Ajuntament de Palma, Sonia Vivas, ha publicat aquest dimecres 'Cuando vinieron a por mí', un llibre en el qual relata la seva experiència en el cos de la Policia Local de Palma i exposa la necessitat de renovar la institució.
També a Illes Balears
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- Aquests són els municipis de les Balears al top 100 de demanda de lloguer
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
- La Universitat Catalana d’Estiu celebra la 57a edició amb una destacada participació mallorquina
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
"Cuando vinieron a por mi", ès una frase anòmala en castellà. La preposició "por" fa de verb o substitueix un verb i si se tradueix a qualsevol llengua ès imposible traduir-la. Per tant la tradueix an el castellà: "Cuando vinieron a detenerme". De res.
A ella si que hi ha que renovar-la. Tot d'una.