Obert el termini d’inscripció a les IV Jornades de Cultura Popular i Tradicional de les Balears
Els dies 3 i 4 de maig de 2019 es duran a terme les IV Jornades de Cultura Popular i Tradicional de les Illes Balears, organitzades per la Conselleria de Cultura, Participació i Esports, per part de la Direcció General de Cultura, i que tendran lloc a Maó a la sala d’actes del Museu de Menorca. Formen part d’un cicle de quatre jornades amb periodicitat anual que ja han tengut lloc a Mallorca (2016), Eivissa (2017) i Formentera (2018).
Enguany es tanca el cicle de les quatre jornades, organitzades a iniciativa del Consell Assessor de Cultura Popular i Tradicional de les Illes Balears i amb la col·laboració de la Conselleria de Cultura, Participació i Esports del Govern de les Illes Balears i dels consells insulars. Les Jornades s’han convertit en aquesta legislatura en un fòrum de reflexió i debat sobre el patrimoni cultural immaterial i sobre la necessitat que hi hagi iniciatives públiques i privades que fomentin la recerca, la promoció i la dinamització de la cultura popular.
Les IV Jornades tendran com a tema general conèixer i analitzar la participació de la societat civil, la divulgació i la promoció de la cultura popular i tradicional i el patrimoni cultural immaterial a les Illes Balears i les Pitiüses. Així, els portadors, l'associacionisme, les entitats, els mitjans de comunicació, les xarxes socials, les noves formes de participació i divulgació seran objecte d'anàlisi.
Com en anys anteriors, hi participaran, com a ponents, especialistes illencs i de fora de les Illes, que són bons coneixedors dels diferents vessants del tema que tracten, i acabaran amb un debat final al qual assistiran tots els ponents i els assistents
Podeu consultar més informació i fer-hi la inscripció fins al 29 d'abril en aquest enllaç: http://www.caib.es/sites/departamentdecultura/ca/introduccio_0/
També a Illes Balears
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- Ha mort Francesc Moll i Marquès, fundador del GOB, hereu de Can Moll i editor compromès amb la llengua catalana
- Aquests són els municipis de les Balears al top 100 de demanda de lloguer
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.