Els museus Capitolins, la galeria més antiga del món, torna a obrir les portes
Moltes de les peces han estat restaurades i s'han modificat diverses dependències
Palma19/04/00 0:00
Els museus Capitolins, considerats per molts experts com la galeria pública d'art més antiga del món, s'han reobert aquesta setmana íntegrament, després d'un temps en el qual moltes peces han estat restaurades i s'han modificat diverses dependències.
També a Illes Balears
- 'No excloguis ningú. Comparteix el català', la campanya per a sensibilitzar els parlants de la importància de mantenir la llengua pròpia
- Acció solidària amb Palestina contra les oficines del Santander a la UIB pel Dia de la Nakba
- Vox insisteix que IB3 «no és necessària» i assegura que la televisió franquista era «de més qualitat i més objectiva»
- Entitats es reuneixen a Palma perquè la manifestació per a posar límits al turisme sigui «el més massiva possible»
- Maria de Lluc Muñoz (Grup Blanquerna): «Continuarem amb el camí d'intentar marcar quines són les accions que ens haurien de dur a l'alliberament del nostre país»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.