El PP assegura que el decreixement ens duria a «ser més pobres, més atur i manco qualitat de vida»
El conseller d'Economia, Hisenda i Innovació, Antoni Costa (PP), ha assegurat aquest dimarts que una aposta pel decreixement desembocaria en «ser més pobres, més atur i en manco qualitat de vida».
També a Illes Balears
- La defensa de la llengua de Toni Nadal: «A Mallorca xerram català, no mallorquí»
- Una vintena de pobles de Mallorca preparen marxes nocturnes simultànies pel proper 31 de juliol
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
- PP i Vox voten en contra d’invertir tres milions d’euros en ajudes a petites explotacions agràries
- Els feixistes reaccionen histèrics contra Toni Nadal: «A Mallorca no parlam català, parlam mallorquí i espanyol»
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
MATRIXEls forasters,no integrats,catalanofòbics,no teniu cap imppediment per anar-vox,a la vostre ezpaña en castellà. Així tendriam més vivenda,per els d'aqui i català parlants,la balança s'equilbaría.
MATRIXSé ben cert que si pitjant un botó ens poguessis fer desaparèixer a tots, el pitjaries.
Podríamos decrecer las personas que viven del catalán a ver si les gusta
Quan el pp diu això deu pensar en la seva riquesa i la seva qualitat de vida, la que es reparteixen els que sí que viuen del turisme. Els que malviuen pel turisme i els que sobreviuen tot i el turisme, la majoria, potser preferiríem una altra cosa.