Turisme del Consell de Mallorca posa en marxa un ‘call center’ per a atendre les consultes dels ciutadans
El departament de Turisme del Consell de Mallorca ha habilitat i posat en marxa en les darreres setmanes un servei de 'call center' amb l'objectiu de «millorar l'atenció al ciutadà i contribuir a una millora de l'eficàcia en la gestió turística de l'illa». Es tracta d'una nova unitat dins del servei Jurídic Administratiu d'Ordenació denominada Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC), que se servirà d'aquest 'call center', encarregat d'atendre totes les consultes telefòniques i, si escau, derivar-les al servei corresponent.
També a Illes Balears
- El bar Rincón de Hellín del carrer Aragó de Palma exhibeix una bandera franquista a la seva terrassa
- Rebuig a l’Ironman Mallorca pel «greuge que representa per als residents» i «per l’ús abusiu de les infraestructures públiques»
- Joan Riera: «El procés que va engegar Catalunya no s’ha acabat. La història no s’acaba mai. I la prova és que molts dels fets que varen tenir lloc el 36 i que havíem donat ja per acabats, són ben vius»
- Organitzen una concentració al Palau de Marivent per a denunciar l'ocupació i espoli del Museu Saridakis
- Promouen un boicot a Mercadona: «Ens vol vendre les patates de la colonització, fetes per israelians a terres palestines robades»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.