Turisme del Consell de Mallorca posa en marxa un ‘call center’ per a atendre les consultes dels ciutadans
El departament de Turisme del Consell de Mallorca ha habilitat i posat en marxa en les darreres setmanes un servei de 'call center' amb l'objectiu de «millorar l'atenció al ciutadà i contribuir a una millora de l'eficàcia en la gestió turística de l'illa». Es tracta d'una nova unitat dins del servei Jurídic Administratiu d'Ordenació denominada Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC), que se servirà d'aquest 'call center', encarregat d'atendre totes les consultes telefòniques i, si escau, derivar-les al servei corresponent.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.