Turisme del Consell de Mallorca posa en marxa un ‘call center’ per a atendre les consultes dels ciutadans
El departament de Turisme del Consell de Mallorca ha habilitat i posat en marxa en les darreres setmanes un servei de 'call center' amb l'objectiu de «millorar l'atenció al ciutadà i contribuir a una millora de l'eficàcia en la gestió turística de l'illa». Es tracta d'una nova unitat dins del servei Jurídic Administratiu d'Ordenació denominada Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC), que se servirà d'aquest 'call center', encarregat d'atendre totes les consultes telefòniques i, si escau, derivar-les al servei corresponent.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
- Reclamen al Consell que activi amb urgència les ajudes a les colles de gegants: «Ja n’hi ha prou de folkloritzar la cultura»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.