Turisme del Consell de Mallorca posa en marxa un ‘call center’ per a atendre les consultes dels ciutadans
El departament de Turisme del Consell de Mallorca ha habilitat i posat en marxa en les darreres setmanes un servei de 'call center' amb l'objectiu de «millorar l'atenció al ciutadà i contribuir a una millora de l'eficàcia en la gestió turística de l'illa». Es tracta d'una nova unitat dins del servei Jurídic Administratiu d'Ordenació denominada Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC), que se servirà d'aquest 'call center', encarregat d'atendre totes les consultes telefòniques i, si escau, derivar-les al servei corresponent.
També a Illes Balears
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- Aquests són els municipis de les Balears al top 100 de demanda de lloguer
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
- [VÍDEO] Representen una obra catalanòfoba en un acte sobre discriminacions
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.