MÉS condemna que Vox hagi fet callar una periodista d’IB3: «L'extrema dreta no pot condicionar el futur de la radiotelevisió pública»
Més per Mallorca ha condemnat aquest dilluns que el diputat de Vox, Sergio Rodríguez, hagi fet callar una periodista d’IB3 Ràdio a la tertúlia política del programa Al Dia i considera que l’extrema dreta no pot condicionar el futur de la radiotelevisió pública. Així ho ha afirmat el coordinador general i portaveu parlamentari de la formació, Lluís Apesteguia, que ha reclamat a la presidenta del Govern que retiri la candidatura de Josep Codony, exdirector d’IB3 durant l’etapa de José Ramon Bauzá, per a dirigir l’ens i recuperi el consens polític al voltant d’IB3.
També a Illes Balears
- S'ha mort Pere Sampol Mas, el polític que va dur el sobiranisme d'esquerres a les més altes cotes de poder
- SOS Residents: «Diguem prou a la carrera 312 i a la Mallorca convertida en parc temàtic»
- OCB: «Negar-se a tramitar una denúncia formalitzada en català és una infracció greu del règim disciplinari de la Guàrdia Civil. No es pot tolerar!»
- És el 'colmo', Pere!
- Aquests són els talls i restriccions de trànsit que provocarà la Mallorca 312 aquest dissabte
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Si no deis noms de que serveix la notícia?