El Pi: «A la Serra continua la circulació incívica. Com que ara no és el tema de moda, ja s’ha abandonat»
El Pi-Proposta per les Illes Balears reclama que se solucioni l’incivisme que es viu a la MA-10, la carretera de la Serra de Tramuntana. «Està molt bé que diguin que preveuen instal·lar una trentena de càmeres, però el problema és ara. Els veïnats de tots els municipis de la Serra de Tramuntana no poden aguantar més. Necessitam mesures urgents», ha exigit la consellera insular, Magdalena Vives.
També a Illes Balears
- S'ha mort Pere Sampol Mas, el polític que va dur el sobiranisme d'esquerres a les més altes cotes de poder
- OCB: «Negar-se a tramitar una denúncia formalitzada en català és una infracció greu del règim disciplinari de la Guàrdia Civil. No es pot tolerar!»
- SOS Residents: «Diguem prou a la carrera 312 i a la Mallorca convertida en parc temàtic»
- 'Welcome to Sóllerland', la iniciativa que denuncia la massificació turística amb imatges (no tan irreals) generades amb IA
- Quins són els llibres més venuts aquest Sant Jordi?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.