MÉS denuncia les renúncies constants del Consell a fons europeus i critica la gestió de Galmés
El grup de consellers insulars de MÉS per Mallorca ha acusat el govern presidit per Llorenç Galmés de renunciar constantment a fons europeus, fet que consideren una greu falta d'iniciativa i una incapacitat de gestió per part del Consell. Segons el portaveu ecosobiranista Jaume Alzamora, aquest comportament suposa una desconnexió total amb les necessitats de Mallorca i una pèrdua d'oportunitats per a implementar polítiques relacionades amb àmbits com el medi ambient o la mobilitat.
També a Illes Balears
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- Ha mort Francesc Moll i Marquès, fundador del GOB, hereu de Can Moll i editor compromès amb la llengua catalana
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- Aquests són els municipis de les Balears al top 100 de demanda de lloguer
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Ho repetiré, ha aquests senyor (Galmés) el capell li vé molt gros, i degut ha n'aixó li tape els ulls, i no li deixe veure res, i fa el que li diuen (els interessats) és un titella.
¿¿¿, deus voler dir mescles ous amb cargos. Potser hi ha un altre motiu, per no demanar la dimissió i és que la direcció de Més consideri que predicar i no donar exemple no és motiu per dimitir.
A ??? Confons ous amb cargols
Si Alzamora encara no ha dimitit deu ser perquè els de Més ténen zero possibilitats de recanvi. Dèficit total de relleus. Si no és per això, no s'entén. A no ser que tenguin por que ell no vulgui partir de cap manera.