Castells a Prohens: «Té el suport de Més per Menorca per a impulsar mesures contundents per a afrontar la massificació turística»
El portaveu de Més per Menorca, Josep Castells, ha visitat la presidenta del Govern, Marga Prohens, al Consolat de Mar per a tractar els principals reptes que s'han d'afrontar en aquest nou curs polític.
També a Illes Balears
- S'ha mort Pere Sampol Mas, el polític que va dur el sobiranisme d'esquerres a les més altes cotes de poder
- OCB: «Negar-se a tramitar una denúncia formalitzada en català és una infracció greu del règim disciplinari de la Guàrdia Civil. No es pot tolerar!»
- SOS Residents: «Diguem prou a la carrera 312 i a la Mallorca convertida en parc temàtic»
- 'Welcome to Sóllerland', la iniciativa que denuncia la massificació turística amb imatges (no tan irreals) generades amb IA
- Quins són els llibres més venuts aquest Sant Jordi?
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
No hi ha cap motiu per riure pel simple fet d'estar al costat d'una capitalista monàrquica espanyola.