L'STEI agraeix el compromís de les famílies i reclama al Govern i a la Conselleria que fomentin l'ensenyament en català
Segons la Conselleria d'Educació i Universitats, el 78,5% de les famílies de les Illes Balears han triat la llengua catalana com a llengua del primer ensenyament per als infants, mentre que només un 16% ha optat pel castellà. Davant d'aquests resultats, l'STEI Intersindical ha agraït a les famílies el seu suport al català, valorant l'amor per la llengua, el país, la cultura pròpia i la tasca normalitzadora de les escoles d'arreu de les Illes Balears.
També a Illes Balears
- S'ha mort Pere Sampol Mas, el polític que va dur el sobiranisme d'esquerres a les més altes cotes de poder
- OCB: «Negar-se a tramitar una denúncia formalitzada en català és una infracció greu del règim disciplinari de la Guàrdia Civil. No es pot tolerar!»
- SOS Residents: «Diguem prou a la carrera 312 i a la Mallorca convertida en parc temàtic»
- 'Welcome to Sóllerland', la iniciativa que denuncia la massificació turística amb imatges (no tan irreals) generades amb IA
- Quins són els llibres més venuts aquest Sant Jordi?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.