El Parlament acorda renegociar l'accés de creuers al Port de Palma
El diputat del Grup Parlamentari Socialista Damià Borràs ha defensat aquest dijous a la Comissió Parlamentària de Turisme, Comerç, Treball Cultura i Esports una Proposició no de Llei per la qual el Parlament insta el Govern a tornar a iniciar el procés de diàleg i acord amb les associacions d'empreses navilieres i consignatàries de creuers turístics, així com amb l'Autoritat Portuària de les Illes Balears i l'Ajuntament de Palma, per tal de poder renovar l'acord sobre l'arribada ordenada de creuers al Port de Palma.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- ‘Microcosmos mironià vs. microcosmos lul·lià’, de Montserrat Farràs, analitza les semblances entre dos genis
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Les dades fiables, el mètode científic, els bons professionals i el sentit comú serveixen per a evitar mals que son perfectament previsibles. El turisme massiu "tot-s'hi-val" és devastador i solament el poden defensar persones "negacionistes" amb ànim de fer mal a les nostres illes i que se'ls hi en fot el futur, és més, és ésser cec no adonar-se'n i no fer cas de persones expertes, assenyades i amb sentit cívic, en un territori completament finit i limitat per la mar per tots els costats. Segurament encara hi ha betzols que voldrien "guanyar territori" al mar per atraure més turisme i encabir-hi més autos, autocars, vaixells creuers, "habitatges", "serveis" etc per a ús turístic... No nos deixem enganyar per tanta incompetència i ambició d'uns quants, que vol dir misèria a mig i llarg termini. Quantes pífies i avisos nos calen més ?