MÉS rebutja la construcció d’un aparcament a l’antiga estació d’autobusos de Palma
MÉS per Mallorca qüestiona que Serveis Ferroviaris de Mallorca impulsi un nou aparcament soterrat al centre de Palma, ubicat a l’antiga estació d’autobusos d’Eusebi Estada, com ha anunciat el Govern. El partit ecologista critica que s’inverteixi completament les prioritats en matèria de mobilitat, promovent els desplaçaments en cotxe.
També a Illes Balears
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- Aquests són els municipis de les Balears al top 100 de demanda de lloguer
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
- [VÍDEO] Representen una obra catalanòfoba en un acte sobre discriminacions
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Seguim com sempre, doblers públics per a negocis privats. Que pinta SFM fent aparcaments per a que més gent vagi amb el cotxe a Palma ? Si SFM te doblers per invertir, el que ha de fer es millorar la seguretat del tren per a poder augmentar les freqüències en hora punta i que els usuaris del tren no hagin de viatjar com a sardines.
estos zurdos no se cansan como yo de dar vueltas y vueltas para poder aparcar, soluciones como esta estan bien para aliviar el grave problema