El Pi: «Les mesures que les Balears necessiten no arribaran de la mà de MÉS, perquè MÉS s’ha venut a Sumar i farà el que li digui Yolanda Díaz»
El Pi-Proposta per les Illes Balears ha demanat a Pedro Sánchez, reelegit president del Govern espanyol, una agenda balear que compti amb inversions estratègiques per a les Illes i amb transferència de les competències com Justícia, la gestió dels aeroports o una millora de finançament autonòmic.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- L’OCB impulsa una campanya perquè les famílies coneguin els beneficis d’escolaritzar els infants en català
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- La CAEB demonitza la protesta pel dret a una vida digna: «El turisme mereix el respecte i la consideració de tothom»
- Campanya contra empreses turístiques que col·laboren amb el genocidi del poble palestí
8 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
GILI,els pèssims resultats de MES,no son culpa del Pi.I,al contrari,la insignificança del PI,no l,arreglareu contra MES.
Messeros y pineros. ¡Toca ferro!
Al presupostos,ja estàn aprobats,i s'han carregat el tren de llevant,peró els metges,etc.,cobraràn un plus,convé estar al dia. Lo millor per les illes...independència!.
Aquests de Més fa estona que renegaren. Per això traspassaren la política lingüística i la conselleria d'educació al PSOE.
Amb els antecedents d'UM i PI qui és l'esperança és Crida.
Uffff, els peperos amb rebosillo van desfermats. Quin mal perdre.
El Pi té raó. Jo no ho volia creure, però el detall de la síndria palestina, que ha ofès a molts afiliats i votants de MÉS i que se veu clarament que li ha imposat la madona de la coalició, que és una feminista a la iraniana i la reina de l'antisemitisme més ferotge, a la que les Illes Balears l'importen un pebre, ja que posa per devant els melons i les síndries estrangeres i ni tan sols europees, a les dels nostres pagesos de Villafranca i d'altres indrets de les Balears. Abans de començar ja han arribat a un punt, en el que se veu clarament que l'únic que salvaria a Vidal com a polític i que també salvaria a MÉS, seria el transfuguisme
Deixondiu vosaltres, des de darrera la paret és veu tot molt fácil, fora son!