MÉS denuncia l'eliminació de les activitats relacionades amb la lluita contra el canvi climàtic al programa d'Educació Ambiental del Consell
El portaveu de MÉS per Mallorca al Consell, Jaume Alzamora, ha denunciat que el pacte PP-VOX ha eliminat del nou catàleg d'activitats els tallers de formació i conscienciació 'Actuem per aturar el canvi climàtic' adreçats als alumnes de primària, secundària, batxillerat i cicles formatius de tots els centres educatius de Mallorca. Segons el portaveu ecosobiranista, aquesta decisió del departament de Medi Ambient (gestionat pel partit d'extrema dreta VOX) «suposa una involució en les polítiques mediambientals realitzades en els darrers anys».
També a Illes Balears
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
- [VÍDEO] Representen una obra catalanòfoba en un acte sobre discriminacions
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
El departament de Medi Ambient ja no existeix. Per ser coherents, l'haurien d'anomenar departament de Caça. I què faran? Ensenyar els estudiants de Mallorca a manejar l'escopeta? Quina vergonya, senyor Galmés.
No volen que ens en recordem. Pobres nins!