Sumar MÉS es compromet a dur a Madrid la regulació del trànsit i fondeig d'embarcacions a Formentera
El cap de llista al Congrés de Sumar MÉS, Vicenç Vidal i el candidat formenterer de la coalició, Artur Parron, han anunciat aquest dissabte a Formentera que la coalició traslladarà a Madrid les reivindicacions de l'illa pitiüsa. En aquest sentit, Vidal ha apuntat que Formentera té algunes demandes històriques a les quals s'ha de donar resposta «urgentment», i ha fet referència a la declaració com a zona tensionada, així com la creació de carrils bici per tal de fomentar una mobilitat sostenible a l'illa. També ha vindicat la necessitat «d'un pacte per la mar i de sostenibilitat marítima que reguli el trànsit d'embarcacions i el fondeig a Formentera».
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Només a Formentera? Sempre fan curt! I els creuers a Palma? I els vaixells i baques a Portocolom i altres indrets, igual? Damunt la posidònia i així, quan no n´hi hagi, ja no s´hauran d´excusar?
No teniu cap credibilitat. L'únic que vos pot salvar és la por que té la gent a VOX, cosa que diu molt poc al vostre favor.