El PSIB considera «gravíssima» la reunió de Prohens amb un empresonat per corrupció i demana que expliqui si ha pactat amb ell les llistes electorals
El PSIB-PSOE ha demanat aquest dilluns a la presidenta del Partit Popular (PP) de les Illes Balears i candidata d’aquesta formació a les eleccions autonòmiques, Marga Prohens, que expliqui de manera immediata la reunió que va mantenir la setmana passada amb José María Rodríguez, exdirigent d’aquest partit empresonat per corrupció política en haver comès delictes de prevaricació, malversació de doblers públics i falsedat, per tal de finançar il·legalment campanyes electorals del PP.
També a Illes Balears
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- Ha mort Francesc Moll i Marquès, fundador del GOB, hereu de Can Moll i editor compromès amb la llengua catalana
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- Aquests són els municipis de les Balears al top 100 de demanda de lloguer
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Rectific 62.000.000.000 milions dels pensionistas
I del Rasputín, i la plataforma Castor, i els 62 milions que ens va Robar en Rajoy per regalar als bancs i només en tornaren un 5% i....el mai acabar.
I dels sopars amb putes i cocaina del Tito Berni?