Melià: «Hi ha una ofensiva estatal per a eliminar el descompte de resident del 75%»
El Pi-Proposta per les Illes Balears ha denunciat aquest dijous que hi ha una «ofensiva estatal» per a eliminar el descompte de resident del 75% i substituir-lo per una subvenció fixa. Davant aquesta ingerència, El Pi i Coalició Canària han fet front comú per a blindar el descompte. «El descompte de resident està en perill i no ho permetrem. Hi ha una ofensiva per part de l’Estat per a eliminar el descompte actual per un altre model que subvencioni manco els bitllets», ha criticat el candidat a la presidència del Govern, Josep Melià.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Jo no dic a quin.Però esta més que demostrat, que si no votam a partits d'aqui i continuam votant partits forasters acabarem molt malament.
La defensa que fan en el PI del transport aeri, subvencionat abusivament amb doblers públics, demostra que l'emergència climàtica i la necessitat de reduir les emissions de CO2 els importa un rave.
Ens volen pobres i callats. Tot el temps que tengueren les autopistes gratuïtes i els mallorquins pagàvem el túnel de Sóller, què? Això sí, seguiran munyint, ELLS, la vaca.