Proposen que el debat públic sobre la Llei Reserva de Biosfera es faci a Menorca
Els portaveus de Més per Menorca al Consell i al Parlament, Josep Juaneda i Josep Castells, han anunciat aquest divendres davant la institució insular que el partit ha presentat a la Mesa del Parlament una proposta perquè la comissió que ha de dictaminar la Llei Menorca Reserva de Biosfera es reuneixi a Menorca. Si bé els menorquinistes s'han mostrat satisfets que la Ponència sobre la Llei s'hagi traslladat a l’illa, consideren que cal fer una passa més.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.