Tolo Gili (El Pi): «Vuit anys de govern d'esquerres, ni un pam més de nova xarxa ferroviària»
El president del PI-Proposta per els Illes, Tolo Gili, ha rebutjat aquest dimarts la posada en marxa del carril bus-VAO a l'autopista a l'aeroport perquè «serà un caos» i «només posaran multes».
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
5 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Si té l’esperança q els del PP i manco els de VOX posin un metre de tren es pot quedar esperant pels segles dels segles!
És propaganda electoral. Però me fa un poc de picor, que se fiqui tant amb els partits de l'esquerra i que no digui res del PP ni de VOX. Inspira una certa desconfiança.
I el Pi ja ha consultat aquesta posició amb un dels seus excaps, el senyor exbatle de Manacor Pastor, un dels caps visibles de el Pi no fa tant? Per ventura si no hagués posat tantes traves i no hagués embullat tant la troca per gratar 4 vots, endarrerint el projecte de fa 12 anys, ara hi hauria tren fa estona. Sembla que la memòria a el Pi falla un pelineu.
Ben dit👍
D'esquerres només en tenen el nom. Basta d'enganyar la gent!!!