Excarceració exprés dels feixistes espanyolistes que atacaren el centre cultural Blanquerna
Catorze individus varen ser condemnades per l'assalt al Centre Cultural Blanquerna durant la Diada del 2013. Després d'un llarg periple judicial, vuit varen ingressar a la presó. Però poques setmanes després, set dels vuit empresonats ja tenen el tercer grau penitenciari.
També a Illes Balears
- La defensa de la llengua de Toni Nadal: «A Mallorca xerram català, no mallorquí»
- PP i Vox voten en contra d’invertir tres milions d’euros en ajudes a petites explotacions agràries
- Una vintena de pobles de Mallorca preparen marxes nocturnes simultànies pel proper 31 de juliol
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
- Els feixistes reaccionen histèrics contra Toni Nadal: «A Mallorca no parlam català, parlam mallorquí i espanyol»
8 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Mentras la població en general sigui apàtica, pasiva i orientada cap al consumisme i cap a l'odi als vulnerables, els poderosos feran el que vulguin. Noam Chomsky
La justícia dels franquistes és una comèdia, una òpera bufa de farsants i fariseus plens de fantasmas i bubotas.
espaÑa no té vergonya, i ara menys que mai.
Deben tener el mismo abogado que Oriol Pujol.
Vergonya de justícia i de país!!!!
És vergonyós, com els feixistes cometen les seves troperies amb total impunitat, mentres els damés sofreixen penes de presó només per cantar o per escriure, denunciats per grups que son els que acullen a quuests mateixos grups delinquents als que no se castiguen pels seus delictes. I troben rar que hi hagi gent que no vulgui ser espanyola, amb aquesta justícia i aquestes institucions penitenciàries,tan contaminada de franquisme i de feixisme?
És igual qui governi, res no canvia mai.
En aquesta espaÑa actual els fatxes a tota hora tenen avantatges enfront dels demòcrates, recolzats per les elits i restes de l´estat feixista de fa 40 anys. Amb ells el cotó de la democràcia resta brut a més no poder. Quins energúmens estant fets tots ells !