GOB Menorca: «Frenar la tramitació d'instruments tan importants com una Llei de Reserva de Biosfera ha de tenir una explicació diàfana i justificada»
El GOB Menorca ha mostrat «preocupació» davant la suspensió sobtada del Ple extraordinari del Consell Insular de Menorca, que havia d'aprovar la proposició de Llei de la Reserva de Biosfera de Menorca, aquest dilluns 11 d'abril. Aquest fet ha succeït després que s'hagi trencat l'acord de govern tripartit menorquí perquè el Govern i el Ministeri espanyol de Transició Ecològica han enviat diferents informes que «plantegen potencials discrepàncies de competències» amb relació a la Llei.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.