Joan Mas 'Collet' acusa el PP de «voler recuperar el TIL, escorar-se cap a l'extrema dreta i sentir nostàlgia de José Ramón Bauzà»
El diputat de MÉS per Mallorca, Joan Mas 'Collet' ha acusat el Partit Popular de «voler recuperar el TIL, d'escorar-se cap a l'extrema dreta i sentir nostàlgia de José Ramón Bauzà». Així ho ha assegurat durant el debat de la Llei d'Educació al Parlament aquest dimarts. Una Llei que, segons ha defensat el diputat ecosobiranista és «un èxit polític i una passa endavant per guanyar autogovern i incrementar la nostra sobirania». De fet, 'Collet' ha destacat que avui és un dia per a celebrar: «Fem una passa més per continuar construint una societat formada i crítica. Avui toca celebrar demà continuar treballant amb aquest objectiu».
També a Illes Balears
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
- [VÍDEO] Representen una obra catalanòfoba en un acte sobre discriminacions
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.