Boye: «El cas Valtònyc és el d'un jove mallorquí perseguit a Espanya, que acaba amb la reforma de la legislació belga»
Gonzalo Boye va ser a Palma per presentar el seu darrer llibre, titulat 'Cloacas? Claro que sí', en un acte organitzat per la delegació a les Illes Balears del Consell per la República.
També a Illes Balears
- La defensa de la llengua de Toni Nadal: «A Mallorca xerram català, no mallorquí»
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- PP i Vox voten en contra d’invertir tres milions d’euros en ajudes a petites explotacions agràries
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
- Una vintena de pobles de Mallorca preparen marxes nocturnes simultànies pel proper 31 de juliol
6 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
"Per anar bé necessitaríem un sol president [...] per a tot el País Català; perquè tampoc no cal dir Països Catalans. No. País Català i prou. I un sol president. Un president per al País Català. El President [...] hauria de ser-ho del Principat, de les Illes i del País Valencià. Això de les autonomies ho espatlla tot. És com el conte de la vella per no arribar-ho a tenir mai. Et fan transferències de vint-i-cinc cèntims amb dues dècimes i s'obliden de la geografia, el llenguatge i el tarannà, que són realitats històriques com una catedral." ("Blai Bonet, el fons del mar" entrevista de Jordi Coca, Serra d'or, gener 1981) Visca la República catalana! (UNA SOLA república de Salses a Guardamar i de Fraga a Maó i l'Alguer).
El sr Abdul Rahman el Assir está en"busca y captura " per la justícia espanyola,per un frau de més de 14 milions d' €, s'acaba de publicar que és amic del rei "emérito" i que l'acompanya per Abu Daby. ? Deu tenir inmunitat ? és un comerciant d'armes. I ni han que troben raro que volguem la República dels Països Catalans.
Les clavagueras de l'estat junts en les togas fatxas del poder judicial, lliuraren un assassí perque inculpas el sr Boye del cual era l'abogat. Això és un exemple per fiar-se dels que diuen que estàn per fer valer la llei i la justícia a Ñ. Qui te "ratas" que compri un moix.
Condemnat per segrest, record Ignaci Bultó, mort amb una bomba al pit. Que sigui advocat de Puigdemont no juga a favor del català, gens ni mica.
Aquest home és un valent. I molt bon advocat. 👏👏
Boye, condemnat per segrest. Quin delinquent...