Antoni Noguera posa fi al seu mandat en l'inici de la V Assemblea General de MÉS: «Acabam amb els deures fets i els objectius complerts»
El coordinador de MÉS per Mallorca, Antoni Noguera, ha defensat en l’inici de la V Assemblea General que posarà fi al se mandat al capdavant de la formació, «la consolidació de polítiques socials, d'esquerres i ecologistes a les diferents institucions on MÉS té responsabilitats de govern». Davant l’Assemblea General, Noguera ha defensat la seva gestió i ha destacat un «dècaleg» de fites aconseguides durant els darrers dos anys.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
- El Mallorca Live Festival imposa el castellà i la presència del català als escenaris és només testimonial
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Quins deures fets?, són totalment irrellevants i fan el que el PSOE els dius i amb l'excusa de no fer renou no reclamen res. Gran oportunitat perduda, només li ha faltat anar d'estrella convidada a la convenció del PSIB.
Mar i bon vent. I lluny.
I acaba amb la pèrdua de vots sota el seu mandat. Deixa un partit sense nord amb un panorama negre, amb la imatge d'anar sempre a remolc del PSOE.