Ensenyat critica les esmenes a la totalitat de l'oposició als Pressupostos: «La prudència de la dreta sempre és sinònim de retallades en els serveis públics»
El portaveu de MÉS per Mallorca al Parlament, Miquel Ensenyat, ha censurat les esmenes a la totalitat als Pressupostos presentades pels grups de l'oposició. Segons Ensenyat, aquestes esmenes són «el discurs fàcil» i demostren «poca voluntat constructiva». D'acord amb el diputat ecosobiranista, «basta repassar el diari de sessions per veure que el discurs de la dreta és el mateix de sempre». Així ha recordat que els grups que han plantejat les esmenes a la totalitat «sempre parlen de manca de prudència i realisme».
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.