Vicenç Vidal reclama al ministre Bolaños el desenvolupament del REB, la reforma del finançament i suport al tren de Llevant
Vicenç Vidal, senador autonòmic per les Illes Balears, de MÉS per Mallorca, s'ha reunit amb el ministre espanyol de Presidència i Relacions amb les Corts, Fèlix Bolaños, i el secretari d'Estat de Relacions amb les Corts, Rafael Simancas, per encetar, en les seves paraules, «un diàleg constructiu de cara als Pressupostos Generals de l'Estat de 2022».
També a Illes Balears
- La defensa de la llengua de Toni Nadal: «A Mallorca xerram català, no mallorquí»
- PP i Vox voten en contra d’invertir tres milions d’euros en ajudes a petites explotacions agràries
- Una vintena de pobles de Mallorca preparen marxes nocturnes simultànies pel proper 31 de juliol
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
- Els feixistes reaccionen histèrics contra Toni Nadal: «A Mallorca no parlam català, parlam mallorquí i espanyol»
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Sembla que els altres polítics de Balears que pasturen per Madrid, no tenen idees ni boca per demanar res, ò potser es que ho porten tot en secret i no ho sabem. Amb el Senyor Vidal, com a mínim tothom sap que si que és a Madrid, que fa reunions, que fa feina i que reclama qüestions molt justes. Els altres polítics destinats a Madrid, si no s’empegueeixen ells mateixos del paper que fan, com a mínim els seus grups haurien d’estar empegueïts per ells.