Tolo Gili (El Pi): «Ens demanam si el nou PP de Prohens és el vell PP de Bauzá»
El Pi ha criticat els atacs a la llengua catalana perpetrats per Pablo Casado durant la seva al·locució en la celebració del 16è Congrés Autonòmic del PP a les Balears.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
- Reclamen al Consell que activi amb urgència les ajudes a les colles de gegants: «Ja n’hi ha prou de folkloritzar la cultura»
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
És una vertadera llàstima que un partit amb un projecte regionalista tan esperançador se quedi en res. En mans d'unes persones que fan política estantissa de bar. Així no en sortirem mai a Balears.
"...posa de manifest l'absoluta necessitat d'un projecte com El Pi". Això és autopropaganda i aquesta no és sa situació per a exposar-ho. Ja hi haurà temps per a fer-ho en una campanya electoral
-Gran puñado son dos moscas.
El PP, a més de continuar essent el Partit Podrit, darrerament té els líders més maleducats i amb menys carisma del panorama polític. Perque mirau que aquesta altra persona és ben desagradable i té un discurs incoherent, que només consisteix en cridar, insultar i acusar als adversaris en fals.. Malgrat que els peperos, quan se tracta d'un dels seus, malgrat vegin que no serveix, l'adoren i fan veure que l'admiren, malgrat la processó vagi per dintre.