[ÀUDIO] José Hila fa balanç de la meitat del seu mandat a Palma
Amb motiu de l'arribada a la meitat del mandat municipal de la ciutat de Palma, el batle José Hila ha vengut als estudis d'Ona Mediterrània per a fer balanç d'aquests dos anys i debatre també amb alguns representants d'entitats de la ciutat tot allò que ocupa i preocupa a la ciutadania.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Mejor que no haga nada, tal como viene siendo costumbre. Pasará a la historia como el "hombre invisible".
Taula de debat amb el batle José Hila on fa balanç de la meitat del seu mandat a Palma a la plataforma de arxius de so, IVOOX: https://www.ivoox.com/taula-debat-amb-batle-jose-hila-audios-mp3_rf_73144157_1.html
Uy. Yo te hago un resumen. PALMA DA ASCO. Fin.