El Pi demana a Armengol plans que vagin lligats al manteniment de llocs de feina als mitjans de comunicació
El Pi ha demanat a la presidenta del Govern Francina Armengol que estableixi plans que vagin lligats al manteniment dels llocs de feina als mitjans de comunicació de les Balears. La portaveu de la formació al Parlament, Lina Pons, en la sessió de control, ha deixat clar que«els mitjans de comunicació són un sector petit, però estratègic per a la cohesió social i per assegurar la presència informativa de les illes, aquí i fora amb una agenda pròpia».
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.