Unides Podem sol·licita intervenir Madrid per a «evitar tornar a un confinament de tot l'Estat»
Unides Podem ha sol·licitat aquest dilluns que el Govern espanyol intervengui la Comunitat de Madrid per a «evitar tornar a un confinament de tot l'Estat com han advertit els científics».
També a Illes Balears
- L’Assemblea de Docents denuncia l’ofensiva contra l’educació pública: menys català, més càrrega laboral i desviació de recursos
- Declaració de guerra: PP i Vox pacten arraconar el català de l'Ensenyament i l'Administració i derogar la llei de Memòria Democràtica
- El PP torna a la doctrina Bauzá
- Un grup de joves posa en marxa ReacciOna, per potenciar els mitjans de comunicació en català i fer que la informació estigui «al servei del poble»
- OCB: «El PP torna a utilitzar el català com a moneda de canvi per pactar amb l’extrema dreta antimallorquina»
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Ara la presidenta Ayuso ha dit textualmet que "tratar a Madrid como al resto de comunidades autônomas es ua injusticia" La radialitat no sera just en els transports i l'administració des impostos de les empreses i les nòmines centralitzades, si no que també vol ser la distribuidora del virus cap els altres territoris.