MÉS celebra la pujada de les pensions però recorda que les de les Balears «són les més baixes d'Espanya»
El portaveu de MÉS per Mallorca en el Parlament, Miquel Ensenyat, ha aplaudit la pujada de les pensions del 0,9 per cent aprovada aquest dimarts pel Consell de Ministres del nou Govern, però ha recordat que les de les Balears «són les més baixes d'Espanya».
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
D´Acor amb (i tant) si son més baixes esrà prquè han cotitzat menys.En això no hi ha discussió.Es cobra per la quantitat que has cotitzat.
Presuntamente no sea verdad. Además hay que recordar que se cobra según lo cotizado y años en el sistema. Y muchos durante los años de trabajo, no han cotizado o lo que no debían. Que de todo hay en la viña del Señor.