El Pi renuncia a presentar-se a les eleccions espanyoles per falta de recursos econòmics
L'Executiva d'El Pi-Proposta per les Illes ha decidit no presentar-se a les eleccions espanyoles del novembre a causa que no tenen prou recursos econòmics per a finançar la «forta despesa» que suposaria una nova campanya.
També a Illes Balears
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
- [VÍDEO] Representen una obra catalanòfoba en un acte sobre discriminacions
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Los nacionalistas si existen debe de plantearse desaparecer o dar el callo. No ir a las generales es tirar la toalla. Estamos hartos de partidos localistas que no resuelven nada , las decisiones grandes y la pasta están en Madrid. Anímense y creen de una vez un partido nacional. Con visión de país. las Illes Balears lo necesitan. De lo contrario otros deciden.
Si el Pi no es presenta, el PP tendrà més vots a Balears.