Vox Baleares inicia la campanya electoral a la Feixina
Vox Baleares inicia la campanya electoral per a les eleccions espanyoles aquest dijous a la Feixina (Palma), on es troba l'antic monument franquista al creuer 'Baleares'.
També a Illes Balears
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
- [VÍDEO] Representen una obra catalanòfoba en un acte sobre discriminacions
5 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Els de Vox aniran a inaugurar la campanya electoral a la Feixina, igual com feien els falangistes cada dia 20 de Novembre , dia que afusellaren en José Antonio, s'hi passaven tota sa nit vetllant i contemplant "los luceros".
Quin temps aquell en què era possible imaginar que un Ajuntament d'esquerres tendria la dignitat d'esbucar la Feixina! Aquell temps sembla que ja no tornarà. Un cop més hem perdut l'oportunitat.
Cada vegada estic farta d'aquesta comunitat autònoma.
Normal. La feixina és una especie de Valle de los Caidos illenc. On se podrien sentir més comodes aquests fills del fascio?
A aquest monument franquista ells feixistes el van fer pagar a la gent de Santa Catalina, que per por de que no els hi fessin mal, els donaren uns doblers que els frien molta falta. Per tant, els descendents d'aquelles persones a les que els obligaren a pagar això, son els autèntics propietaris i els.que tenen el dret de decidir qui fa numerets a la seva ombra i qui no. O si s'en va per avall.