VOX: «Armengol i Ensenyat volen que els mallorquins tirin pedres a la Guàrdia Civil?»
VOX a les Balears ha criticat en un comunicat aquest divendres que la presidenta de les Balears, Francina Armengol i el president del Consell de Mallorca, Miquel Ensenyat, «estiguin promovent l'odi entre els ciutadans de les Illes».
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Aquests ultres a'estan passant de rosca. Calumniar a una persona és un delicte horrible, però si se calúmnia al president d'un consell insular o d'una diputació i a la presidenta d'una comunitat autònoma, el delicte és més descarat i esper que els caigui una condema exemplar
Grups com aquests Vox, Actúa ,Fundació Paca la culona, i altres esguerrats,España 2.000, que ni tan sols arriban a partit, son els que encoratjen i subvencionen a gent com Jimenez Losantos, Herrera,Arcadi Espada etc. ¿recordau Manos Limpias? ells reben de l'estat i reperteixen sobres, com deia el meu padrí -dels collons d'uns poden penjar els altres- no aportan a la soçietat més que vereno. Fora Faxisme de les Balears i de regal vos enduis Company, Riera, Duran, Prohens, Sagreras, i tota clase de PPodrits, arruix cap a L'Imperi Fantasma, on el seu símbol és un dictador mort, sou fum, no valeu ni per fer bulto, sou d'ànime miserable.