El Govern, sobre Valtonyc: «No es pot anar contra la llibertat d'expressió amb una pena de presó»
La portaveu del Govern, Pilar Costa, ha manifestat, en relació a Valtonyc: «No es pot anar contra un dret com és la llibertat d'expressió amb una pena de presó».
També a Illes Balears
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
- [VÍDEO] Representen una obra catalanòfoba en un acte sobre discriminacions
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
En canvi bi ha personatges, com per exemple Federico Jimenez Losantos, en diuen d'altres que son infinitament més grosses, greus i en un context no artístic sinó informatiu, i no els passa res nai. Clar que aquests que queden impunes son de dretes, i com que son de dretes, els acusetes no eld denúncien, perque son del mateix credo polític. En resum: el delicte és ser d'esquerres i/o nacionalista, no el que s'ha dit.