Boya: «La veu davant el jutge avui era meva, però la força per fer sortir les paraules era vostra»
L'exdiputada de la CUP Mireia Boya ha proposat aquest passat dimecres coordinar les defenses dels investigats per la justícia espanyola i «fer política en els tribunals», ja que segons ha assenyalat, és el que està fent el jutge del Tribunal Suprem, Pablo Llarena i Fiscalia.
En declaracions als mitjans aquest dimecres a la seva arribada a l'Estació de Sants de Barcelona, on ha estat rebuda per centenars de persones: periodistes, membres de la CUP i simpatitzants després de declarar davant el Suprem, s'ha referit a la investigació i ha afirmat: «Aquesta vegada el comitè estratègic no existia, però potser sí que hauríem de crear algun tipus de comitè per coordinar totes les defenses».
Ha dit que hi hauria d'haver més comunicació entre les persones investigades per la justícia espanyola perquè estan tots en la mateixa causa: «No és una causa processal, no és justícia, sinó que des de Madrid el jutge Llarena, la Fiscalia, està fent política, i per tant nosaltres hem de fer política en els tribunals de Madrid».
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
- Reclamen al Consell que activi amb urgència les ajudes a les colles de gegants: «Ja n’hi ha prou de folkloritzar la cultura»
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
No s'ha doblegat davant el jutge, i per aquest motiu l'ha deixada dortir.
Tot un exemple de dignitat, és un honor tenir a les CUP representant al poble.