El PI aposta per dinamitzar Palma amb hotels 'boutique'
El PI s'ha mostrat en contra de limitar l'obertura d'hotels 'boutique' a Palma i ha assegurat que cal fer una aposta clara per la necessitat de conjugar un turisme de qualitat amb unes òptimes condicions de vida per als residents.
També a Illes Balears
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- Ha mort Francesc Moll i Marquès, fundador del GOB, hereu de Can Moll i editor compromès amb la llengua catalana
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- Aquests són els municipis de les Balears al top 100 de demanda de lloguer
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Exacte. No pensava mai que un govern de MES s'inventaria una llei per impedir que més de 14000 famílies arribin millor a final de mes i puguin pagar la hipoteca mentre es reuneixen amb touroperadors per seguir engreixant els peixos grossos i impedir aixi que es distribueixi millor la riquesa entre la gent. Mai!