Els joves socialistes aposten per regular el lloguer turístic «per garantir el dret d'accés a l'habitatge»
Les Joventuts Socialistes de les Illes Balears han reunit aquest cap de setmana a la Comissió Executiva Nacional per analitzar la situació política actual | Foto: JSIB
Palma13/02/17 0:00
Les Joventuts Socialistes de les Illes Balears han reunit aquest cap de setmana a la Comissió Executiva Nacional per analitzar la situació política actual. Entre d'altres assumptes, s'ha aprovat per unanimitat una resolució mostrant la conformitat de l'organització amb la regulació de la comercialització de les estades turístiques «amb la perspectiva principal de garantir el dret d'accés a l'habitatge augmentant les exigències territorials, mediambientals i de serveis», ha explicar el secretari general, Marc López.
També a Illes Balears
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- Nova junta gestora de l’OCB d’Inca
- Multada il·legalment amb 200€ per portar el CAT a la matrícula del cotxe
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Crec recordar que el PSOE d'Alcúdia han votat en contra de regular-ho amb una llei...
S'ha de ser molt innocent o molt cínic per militar en les Joventuts del PSOE, un partit monàrquic, neoliberal i espanyolista, entregat al PP, per no parlar de la Internacional Socialista, tan corrupta com la dels partits més conservadors.