Laura Camargo, portaveu de Podem, ha qualificat de «poc creïble» el pacte anticorrupció de Ciudadanos (C's) signat pel Partit Popular (PP), ja que, segons ha declarat la portaveu, «al PP li esclaten cada dia escàndols de la corrupció».
«El pacte anticorrupció que C's ha proposat signar al PP és molt poc creïble, ja que ho signa un partit al qual li estan esclatant encara les latrines de la corrupció, escàndols diversos que es troben en els tribunals, molts d'ells en aquests moments, i que segurament no aturaran d'esclatar», segons ha declarat la portaveu de Podem aquest divendres.
Igualment, Camargo ha assegurat que «no es pot fer un govern de regeneració democràtica amb una força política com el PP que ha demostrat que no pot lluitar contra la corrupció ni tan sols al si del seu partit».
«Unes terceres eleccions serien una presa de pèl»
Després que ahir la presidenta del Congrés, Ana Mato, fixés la data d'inici del debat d'investidura per a dia 30 d'agost, Laura Camargo ha explicat que les opcions serien tres «la formació d'un govern de polítiques neoliberals amb el suport de C's i encapçalat pel PP; obrir la porta a un govern amb Podem, PSOE i altres forces de progrés que pogués retornar als drets perduts de les majories socials d'aquest estat; i finalment, una altra presa de pèl amb unes terceres eleccions».
Biel: O vostè també se creu aquest conte que han utilitzat els del PP i els de Ciudadanos, per convèncer de la seva opció a les quatre beats velles i als guàrdies civils i militars retirats? Que un pensi que és més interessant la opció sobiranista, o que val més un centre-esquerra més moderat o que el Podem de les Iles a vegades no sabem molt bé a que juguen, té tots els respectes i tal volta tenguin raó Però creure aquest absurd de que Podem va ajudar a instaurar el Chavisme a Veneçuela, és propi de gent que no sap gairebé llegir ni escriure o que ja té demència senil.