L'ASM de Palma ja camina
L'Assemblea Sobiranista de Mallorca (ASM) ha celebrat aquest dissabte un acte a Can Alcover per constituir la secció local de Palma. L'acte ha comptat amb la presència del president, Cristòfol Soler, la vicepresidenta i el secretari de l'ASM així com un ampli grup de socis i amics.
També a Illes Balears
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
- Ha mort Francesc Moll i Marquès, fundador del GOB, hereu de Can Moll i editor compromès amb la llengua catalana
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
11 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Roma no paga a traidores.
Este Soler, además de ser un gran traidor, está sonado e ido como una campana. La patada en el trasero que le endiñaron los jerifaltes del PP le ha afectado mucho. El pobre hombre está como una regadera y quiere ser el jefecillo de algo, aunque para ello tenga que postrarse ante los sustitutos del señor MUCHO MÁS y lamerles las botas.
I si se fiquen els Ciudadanos al Gobiernodeçespanya, encara retrà molt més.
Quatre eren en es Principat no fa molt de temps, i mirau ara. Una altra legislatura de PP a Espanya i ja ho tendrem ben encaminat !
¡Viva Buger libre!. I S'hort d'es ca. I Sa porta pintada.
Allò que molesta més els "trolls" (els que escriuen en foraster en aquest fòrum ho són) no és que valorin els seus comentaris en vermell o que opinin en contra d'ells -això els permet de continuar replicant-; sinó que no els facin cas. Per tant, la cosa millor que es pot fer és no respondre'ls i deixar-los la puntuació en blanc; fins i tot, no llegir les seves opinions. D'aquesta manera, la provocació que pretenien no té cap efecte.
Cuento cuatro y con un entusiasmo y una alegría fuera de lo común. Todos atentísimos a lo que larga la señora.
Poc a poc ens hi anirem afegint més i més ciutadans. Jo també m´hi afegiré.
¡ Viva Búger libre!
Palma cap a la independència. Visca Mallorca lliure! Visca Catalunya lliure!