MÉS no anirà amb Podem a les eleccions al Congrés, però sí que mirarà de confluir al Senat
MÉS per Mallorca ha decidit aquest dissabte, durant l’Assemblea General celebrada a Porreres, concórrer a les pròximes eleccions generals amb l’objectiu d’aconseguir «una veu pròpia al Congrés dels Diputats que representi realment els ciutadans de les Illes Balears a Madrid».
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
8 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Amb qui han d´anar a les eleccions és amb el PI!
No entenc que la raó per no converger és la espanyolitat, el problema de Podemos és la seva centralitat i la manca d'horitzontalitat. Estic a favor d'alternatives de convergència entre les forces polítiques estil marees galegas o similars.
"... mirarà de confluir al Senat.?". M'afigur que volia dir "... mirarà de confluir-hi al Senat.".
Si Més va sol al Congreso i al Senado tendrà els meus vots, però si va de la mà de podemos al Senado no tendrà ni un vot ni l'altre. Ja sé que sols són dos vots, però són els meus.
Res d'anar amb Podemos, ni al Senat, no ho paga; aquest partit després de les eleccions començarà a mostrar que és espanyolista. Ara fan el betzol però en haver de pactar amb el PSOE i IU mos deixaran en evidència, penjats com han fet tots els partits espanyolistes. A més a més, Podemos va de davallada, ara ja no aspiren més que a pactar amb el PSOE.
Ara es s'hora de lluitar per lo nostro i amb es germans catalans i valencians , afilacio de més amb compromís i la cup i ERC. Millor tots junts!!!
M'agrada el resultat, son els d'aquí que hem de lluitar per lo nostro. Ja fa temps que vaig dir que "Podemos" podía morir d'exit, els darrers aconteixaments van camí de confirmar-ho. Tenc a dir que m'agradaven les seuas ideas en principi, peró no varias opcions i decisions que prengueren desprès, ho dic per les decisions de Madrit, i que els d'aquí seguexen i Balears no és el matèix que senten a Madrit, per posar un exemple, si que molts son iguals, peró també en tenim que ells no tenen, hi ho sè, perque he estat a les seuas reunions al comensament que encara no eran ningú. Es una opinió. Salut i república, i no joc de trons.
Que pogam votar MES per Mallorca a les generals és una gran notícia, tan sols els partits que depenen de nosaltres faran el millor per nosaltres sense subordinar el nostre benestar i els nostres interessos a Madrid. Feim el millor per sa nostra terra, votam partits d'aquí que defensen els nostres interessos!