El GOB vol més regulació per evitar la massificació de les curses de muntanya
L’entitat ecologista GOB denuncia que la proliferació i massificació de les curses de muntanya necessita ser regulada, especialment quan aquestes transcorren per paratges protegits com és la Serra de Tramuntana.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- Campanya contra empreses turístiques que col·laboren amb el genocidi del poble palestí
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
I tant que s'ha de regular! A més a més de per sa serra, que s'ha de protegir, fins i tot per als mateixos corredors. Jo ja he deixat d'apuntar-m'hi a ses curses, hi ha massa gent!
És clar que s'ha de regular. 2000 persones és el que té un poble petit! Tots junts a la serra de Tramuntana és una gentada.