Bauzá parlarà “sense embuts” anit a IB3 Ràdio
Imatge del conductor de l'espai al costat del president Bauzá | Foto: IB3 Ràdio
Palma29/01/15 0:00
José Ramón Bauzá parlarà aquest dijous “sense embuts” al programa 'Entre tu i jo' d’IB3 Ràdio, on ha estat convidat per a fer un balanç de la legislatura.
També a Illes Balears
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- Ha mort Francesc Moll i Marquès, fundador del GOB, hereu de Can Moll i editor compromès amb la llengua catalana
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- Aquests són els municipis de les Balears al top 100 de demanda de lloguer
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
6 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Avui fan Polònia i a la 6a hi ha el programa d' en Wyoming. Es dir, avui tenim programes còmics bons.
Quin mal rollo... serà qüestió de no escoltar-lo. ja veureu la de dois que haurà dit demà. Tots els diaris n'aniran plens. Cada vegada que parla, perd vots a la balquena. Ell sabrà el que fa.
Sense embuts ni camisetes verdes... Hahahaha
Li deu donar el sentit literal de: estri que té la forma d´un con buit invertit amb un tub en el vèrtex, el qual serveix, posant-lo al forat o al coll d´una bóta, d´una ampolla, etc., per abocar-hi o trafegar-hi un líquid o gra.
Entre tu i el llepaculs !!!
Sí, sí, peró segur qué deu veure embuts per tot arreu.