El jutge rebutja llevar les urnes com demanava UPyD
El jutge ha rebutjat prendre les mesures cautelars contra el procés participatiu del 9-N que aquest mateix diumenge havia demanat UPyD, perquè «no guarden proporcionalitat i no apareixen aquest moments raons d'urgència o relatives a l'ordre públic que aconsellin la seva adopció».
A més, «el substrat polític i de normativa constitucional que evidentment batega sota aquests fets no correspon solucionar-lo als tribunals de la jurisdicció penal ordinària i menys per la via d'urgència», segons la sentència recollida per Europa Press.
UPyD denunciava el president de la Generalitat i els consellers d'Ensenyament i d'Interior, i demanava tancar els edificis públics on es vota aquest diumenge, confiscar tot el material utilitzat i detenir els responsables de presumptes delictes vinculats al procés de participació, referint-se als voluntaris que es neguessin a ser identificats si se'ls demanava.
També a Illes Balears
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- PP i Vox voten en contra d’invertir tres milions d’euros en ajudes a petites explotacions agràries
- La defensa de la llengua de Toni Nadal: «A Mallorca xerram català, no mallorquí»
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
- Una vintena de pobles de Mallorca preparen marxes nocturnes simultànies pel proper 31 de juliol
5 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Ara diuen que en càs d' independitzsr-se ,li encolomarien a Catalunya una quarta part del deute d' Espanya. Llavors resulta que els avars som els catalans i balears.
S'han cagat han vist que Catalunya és més forta que ells, davant els milers de votants no tenen collons. JA JAJAJAJAJA. que lladrin. Aquests upyd són els qui volen llevar municipis de Mallorca. capdefaves.
Marka Espanya(da)
Visca la Catalunya principatina independent i que, com més aviat millor, es produesqui la reunificació amb la resta de la Catalunya continental i amb la Catalunya insular formant, tots plegats, la República Catalana!
Els d'UPyD fent simpatitzants!