Notícies relacionades
Barceló: "Bauzá ha nomenat Durán perquè li serà còmode teledirigir-la des del Consolat"
El portaveu del grup MÉS al Parlament, Biel Barceló, ha valorat el nomenament de la presidenta de la Cambra, Margalida Durán, com a candidata del PP a la batlia de Palma, assegurant que “Bauzá ha nomenat Durán perquè li serà còmode teledirigir-la des del Consolat”.
Margalida Durán serà la candidata del PP a Cort
El Partit Popular presentà ahir Margalida Durán, presidenta del Parlament, com a candidata a la batlia de Palma a les pròximes eleccions municipals, tal com avançà aquest dimecres el diari Ultima Hora.
Mateo Isern no es presentarà a la reelecció a la batlia de Palma
El batle de Palma, Mateo Isern, ha convocat d'urgència una roda de premsa aquest migdia a la seu regional del Partit Popular per explicar que no es presentarà a la reelecció a la batlia de Palma en les eleccions municipals de maig de l'any que ve.
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»