Esquerra es posiciona pel 'sí' al referèndum d'Escòcia
Esquerra Republicana ha celebrat una roda de premsa a les escales de la Seu a Palma on han donat suport al 'sí' en el referèndum que tendrà lloc demà a Escòcia. Segons han destacat els seus dirigents, Esquerra és un partit compromès amb la democràcia i amb el dret a l’autodeterminació dels pobles.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
@ Un mallorquí Estic amb els pèls drets! Què punyeta és això que escrius? És la llengua de Mordor? Si no és així, te convé fer-t'ho mirar.
Aquesta gent d' Esquerra mai es cansa de fer el ridícul.
Grandísima multitud que, probablemente, ninguno sepa la historia, no de quinientos años, solo de hace cinco. Que expliquen algo, solo algo, de Irlanda del Norte. O porqué Escócia nunca fué romanizada. O en virtud de que pacto forma parte del Reino Unido. Por ejemplo. Ni idea. Solo salir a la calle, ahora qu el tiempo es buenísimo.
Idò, si jo som de Porréras y mos volêm independissa de Mallorca eu porêm fé, y si som de Mallorca y mos volêm independissa de Balears eu porèm fé, y si som de Balears y mos volêm independissa d'España eu porêm fé. Au venga, señós d'Esquèrra Repúbblicana, dexauvos de beneyturas, que ja sou grandets y dexau qu'es temas d'es veynads les arregglin per élls matexos, que ja en teniu abastament emb sos d'aquí.